תקנון רכישה ושימוש באתר "סיגנל מערכות אבטחה"

משלוחים ואספקה

1. איסוף עצמי מהחנות הפיזית שלנו
"סיגנל מערכות אבטחה" מעניקה לך את האפשרות לאסוף את הפריטים שרכשתם באתר בתיאום מראש טלפוני במספר 054-7411171
בכתובת : דרך אבא הלל 154 ר"ג  ,בימים א-ו בתאום טלפוני בלבד!

2. משלוחים –אין משלוחים מתחת לסכום  1200ש"ח !

  • ובכל רכישה מעל 1200 ש"ח משלוח עם שליח או באמצעות דואר שליחים בהתאם לאזור החלוקה
  • באיסוף עצמי מהחנות שלנו

איסוף עצמי מהחנות החנות תיצור קשר עם המזמין לאחר הכנת ההזמנה וניתן יהיה להגיע לאסוף את החבילה בשעות הפעילות-חובה על המזמין להגיע פיזית  לחנות עם תעודת  הזהות וכרטיס האשראי שאיתו בוצעה ההזמנה
אפשרויות התשלום באתר:

  • ניתן לשלם בעברה בנקאית בתאום טלפוני עם החנות התשלום אמור להתבצע לפני משלוח הסחורה או האיסוף תשלום במזומן :
    ניתן לשלם במזומן בחנות הפיזית שלנו במעמד קבלת הסחורה-על הלקוח להגיע פיזית לחנות לשלם ולאסוף את ההזמנה

מדיניות החלפה או ביטול עסקה

ניתן להחליף או להחזיר אלינו כל מוצר, כל עוד לא נעשה בו שימוש או נגרם לו נזק או פגם, ושהו חדש באריזה המקורית, ע"י משלוח המוצר אלינו באמצעות דואר רשום או בהחזרה לחנות הפיזית שלנו  עד 14 יום לאחר קבלת המוצר.

  • לא ינתן החזר כספי על עלות המשלוח
  • תגבה עמלת ביטול עסקה בסך 5 אחוז מגובה העסקה
  • לאחר 14 יום לא תתאפשר החלפה או החזרה .

החזר כספי – ניתן החזר כספי מלא על המוצר ( ללא עלות המשלוח ) לאחר קבלתו ובניכוי 5 אחוז

ההחזר הכספי יעשה באותו אמצעי תשלום אשר בו נרכש המוצר עד 10  ימי עסקים מעת החזרת המוצר .
בכל שאלה אנחנו כאן לרשותך – 054-7411171 .
ביטול עסקה ע"י החנות:

החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

  • אם נפלה טעות בהצגת הפריט בחנות ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.
  • אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.
  • במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת
    או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של החנותו/או בכל מקרה בו החליטה החנות, על פי שיקול דעתה,
  • אם אזל המוצר ממלאי מחסן חנות האינטרנט לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם נשלח ללקוח).
  • כאשר קיים חשש על פי שיקול דעתה של החנות שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
  • כל ביטול עסקה שיעשה על פי הוראות סעיף זה, לא יחויב הלקוח בדמי ביטול בגין ביצוע העסקה.

מדיניות אחריות על המוצרים הנרכשים באתר
כל המוצרים הנמכרים באתר מגיעים עם אחריות יבואן או יצרן רשמי בישראל וזמן האחריות ותנאי האחריות הם בהתאם למדיניות היבואן או היצרן הרלוונטי
הלקוח יכול לגשת ישירות למעבדת השרות של היבואן  ולקבל שרות או לחלופין לשלוח אלינו את המוצר בחזרה לחנות הפיזית שלנו ואנו נדאג לתקן ולהעביר את המוצר לטיפול במעבדה הרלוונטית של היבואן תוך 30 ימי עסקים
הזכות לספק שירות ללקוח:
באמצעות דואר שליחים לא תספק שירות למי שפגע באחד מעובדיה או שמה הטוב וכן החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב  למכור או לתת שירות ע"פ שיקול דעתה הבלעדי ורעות עיני בכפוף להוראות כל דין.