מערכות אבטחה סיגנל

חברת סיגנל מערכות אבטחה פעילה בשוק מערכות האבטחה מזה 25 שנה, ונחשבת לחברה בעלת מוניטין רב בתחום.

מדוע כדאי לבחור דווקא בנו?

איכות ואמינות, באחריות! – למרבה הצער, שוק מערכות האבטחה מוצף בחיקויים זולים ולא אמינים. מה זה אומר מבחינתכם? שבדיוק ברגע שבו תצטרכו שהאזעקה תפעל, היא עלולה לאכזב אתכם. אנחנו מתחייבים לספק לכם ציוד מקורי של החברות המובילות בתחום, כולל אחריות מלאה של היצרן או היבואן. כל אלו יבטיחו שמערכת האבטחה שלכם תעבוד לאורך זמן, ולא תאכזב אתכם ברגע האמת.

תחזוקה ושיקום של מערכות אבטחה קיימות – תקלות יכולות להתרחש בכל מוצר שאנחנו רוכשים. לכן, במיוחד בתחום מערכות האבטחה יש לבצע בדיקות תקופתיות כדי לוודא שהמערכת תקינה, ובמידת הצורך לדאוג לתיקונים הנדרשים. זו הסיבה לכך  שאנחנו מעמידים לרשותכם שירותי תחזוקה ושדרוג של מערכות אבטחה קיימות, גם אם הן נרכשו באמצעות חברות אחרות. מה כוללים שירותים אלו? איתור של תקלות ואזעקות שווא, שיקום ושיחזור של מערכות אבטחה לאחר פריצה.

חיסכון כספי – אנחנו בחברת סיגנל מערכות אבטחה מאפשרים לכם את פתרון האבטחה הטוב ביותר, במחיר משתלם במיוחד. כיצד זה מתאפשר? באמצעות קשר ישיר עם היצרן או היבואן, המבטל את הצורך להיעזר בסוכנים שגורמים להעלאת מחירי המוצרים.

חיסכון כספי נוסף – בתור חברה המובילה בתחומה, אנחנו בחברת סיגנל מערכות אבטחה מקיימים שיתופי פעולה עסקיים עם כל חברות המוקד הקיימות בשוק. מה יוצא לכם מזה? במידה ותרצו להתחבר למוקד אזורי, תוכלו ליהנות מהנחה משמעותית באמצעותנו.

סל פתרונות כולל – מגוון פתרונות ומוצרים, עליהם נרחיב מיד.

אלו פתרונות אנחנו מציעים?

·         מכירת ציוד להתקנה עצמית מבית היוצר של החברות המובילות בתחום.

·         מערכות אזעקה, מערכות צפייה והקלטה למצלמות אבטחה, מרכזיות טלפונים, מערכות אינטרקום לבתים פרטיים.

·         התקנות ,שדרוגים ותיקונים של כל מערכות האבטחה הקיימות

מהו הפתרון המתאים ביותר עבורכם?

שוק מערכות האבטחה מציע פתרונות רבים. מהו הפתרון המתאים ביותר עבורכם? כמובן שהפתרון משתנה בהתאם לצרכים שלכם: האם אתם מעוניינים להתקין את מערכות האבטחה בעצמכם? האם כדאי לכם להתקין מערכת אבטחה חדשה או לשדרג מערכת קיימת? איזו רמת אבטחה תיתן לכם מענה הולם?

ישנם שיקולים רבים בבחירת מערכות אזעקה. אנחנו בסיגנל מערכות אבטחה מעמידים לרשותכם יעוץ מקצועי בתכנון והבחירה של הציוד המתאים ביותר עבורכם. כל זאת כדי להבטיח שאתם תקבלו את הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלכם.

 

רוצים לישון בשקט? צרו עימנו קשר ותוכלו גם אתם להיות בטוחים שקיבלתם את התמורה הטובה ביותר להשקעה שלכם.